چگونه برای جلوگیری از سندرم نفروتیک با GFR 34 می رود به بدتر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از سندرم نفروتیک با GFR 34 می رود به بدتر

چگونه برای جلوگیری از سندرم نفروتیک با GFR 34 می رود به WorseWithout کنترل خوب، سندرم نفروتیک با GFR 34 مه می رود به بدتر از آن، پس از آن زندگی بیمار را در معرض خطر بزرگ باشد، بنابراین به عنوان یک بیمار که در این وضعیت هستند آنها باید درمان منظم و به زودی به دریافت تا جایی که ممکن است.
GFR 34 در سندرم نفروتیک به چه معناست؟
این نشان می دهد که تشخیص بیمار به مرحله 3 بیماری کلیه با کاهش متوسط ​​عملکرد کلیه است. با تشدید آسیب کلیوی، بیمار ممکن است شروع به ارائه علائمی مانند خستگی، فشار خون بالا، پروتئین در ادرار، تورم، خارش، و غیره
اگر درمان نشود و یا نمی توانند به طور موثر کنترل، این بیماری را به مرحله پیشرفته ای از نارسایی کلیه به تدریج پیشرفت. امید به زندگی بیمار قطعا تحت تاثیر قرار خواهد.
چگونه برای جلوگیری از سندرم نفروتیک با GFR 34 می رود به بدتر؟
به منظور جلوگیری از سندرم نفروتیک با GFR 34 می رود به بدتر از آن، بیمار باید درمان منظم در اسرع وقت است. با در نظر گرفتن اوایل درمان موثر، این بیماری را نمی خواهد در آینده آسیب و کلیه بدتر حتی توان معکوس کرد.
در حال حاضر، آخرین توسعه در درمان اختلال کلیوی درمان آلودگی خون است. این یک رویکرد جامع، که هدف آن برای درمان بیماری کلیه از ریشه آن است. از طریق ترکیب روش های پیشرفته تصفیه خون با داروهای سنتی طب چینی، این درمان می تواند سموم و مواد زائد از بدن حذف، مهار پاسخ التهابی در کلیه ها، تعمیر اختلال سلول های ذاتی کلیه، و بالا بردن عملکرد کلی کلیه، بنابراین برای جلوگیری از این بیماری می رود به بدتر است.
اگر شما علاقه مند در درمان آلودگی خون هستند و یا می خواهند بدانند که سندرم نفروتیک کنترل و بهبود سطح GFR خود را، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما مشورت در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
واتساپ / وایبر: +86 18633865632





:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: